Často kladené otázky
Mám zablokovaný účet. Co mám udělat pro zrušení blokace?
Banka blokuje váš účet pouze do výše vymáhané pohledávky. Bance můžete dát pokyn, aby pohledávku exekutorovi ihned uhradila – je to nejrychlejší cesta k odblokování účtu. Jakmile exekutor zaeviduje plnou úhradu pohledávky, zruší blokace v řádu dní.
Mám zablokovaný účet. Netuším proč. Co mám dělat?
Pokud nevíte o existenci dluhu nebo exekuci, kontaktujte nás a kolegové Vám sdělí detaily. Chci vědět víc
Chci exekuci uhradit, ale nemohu ji zaplatit najednou. Co mám dělat?
Kontaktujte nás a společně najdeme cestu k řešení. Chci vědět víc
Mám zablokovanou výplatu, a dokonce i účet, na který mi odchází zbytek výplaty. Co mám dělat?
Postup, kdy exekutor blokuje jak výplatu, tak účet, je zákonný. Abyste mohl/a zbytek výplaty volně použít, doporučujeme Vám si u své banky zřídit takzvaný „chráněný účet“.
Mám zablokovaný účet a nemám prostředky na živobytí. Co mám dělat?
V takovém případě můžete navštívit Vaši banku, kde lze požádat o vyplacení jednorázové částky odpovídající trojnásobku životního minima.
Dluh jsem už celý uhradil/a. Co bude dál?
Pokud jste již celkovou dlužnou částku včetně nákladů exekuce uhradil/a, musí exekutor učinit nezbytné kroky směřující k ukončení exekuce a zrušení blokací. To může trvat několik dnů až týdnů.
Exekuci jsem zaplatil/a. Vystavíte mi potvrzení o bezdlužnosti?
Exekutor potvrzení o bezdlužnosti nevydává. Pokud však máte exekuci uhrazenou, požádejte exekutora o zaslání „Oznámení o skončení exekuce“.